Пошуковий запит: (<.>A=Савіцька В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Савіцька В. В. Аналіз проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до практичної професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 1. - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_1_14
|
2. |
Савіцька В. В. Елементи організаційно-правового механізму управління у сфері селекційних досягнень у рослинництві України [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Право. - 2014. - Вип. 197(2). - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_prav_2014_197(2)__42
|
3. |
Савіцька В. В. Суб’єкти управлінської діяльності у сфері охорони прав на сорти рослин [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Право. - 2014. - Вип. 197(3). - С. 228-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_prav_2014_197(3)__35
|
4. |
Савіцька В. Зміст і роль фахових дисциплін у контексті підготовки соціальних працівників до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. Савіцька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_18 Проаналізовано взаємозв’язок та роль нормативних і фахових дисциплін при підготовці соціальних працівників у ВНЗ. Наведено і охарактеризовано основні положення дидактичної концепції цілісної дисципліни ВНЗ за Н. Чебишевим і І. Каганом: навчальна дисципліна ВНЗ, головний об’єкт вивчення в кожній навчальній дисципліні, предмет вивчення, методологія, мета. Розкрито зміст навчальних програм таких дисциплін, як «Вступ до соціальної роботи» ТНЕУ, «Соціальна педагогіка» ТНПУ імені В. Гнатюка, «Загальна психологія» ТНЕУ тощо і зроблено висновок, що названі дисципліни прямо чи опосередковано впливають на формування знан, які студенти зможуть використовувати в майбутній професійній діяльності.Проанализирована взаимосвязь и роль нормативных и специальных дисциплин при подготовке социальных работников в вузе. Приведены и охарактеризованы основные положения дидактической концепции целостной дисциплины вузов по Н. Чебышевым и И. Каганом: учебная дисциплина вузов, главный объект изучения в каждой учебной дисциплине, предмет изучения, методология, цель. Раскрыто содержание учебных программ таких дисциплин, как «Введение к социальной работе» ТНЭУ, «Социальная педагогика» ТНПУ имени В. Гнатюка, «Общая психология» ТНЭУ т.д. и сделан вывод, что названные дисциплины прямо или косвенно влияют на формирование знаний, которые студенты смогут использовать в будущей профессиональной деятельности.Analyzed the relationship and the role of regulatory and professional disciplines in the preparation of social workers in universities. Showed and described main provisions didactic concept of holistic disciplines of Universities by I. Kagan and N. Chebyshev: the discipline of university, the main object of study in each discipline, a subject of study, methodology, target. Revealed the content of training programs in such disciplines as "Introduction to Social Work" TNEU, "Social pedagogy" Hnatiuk TNPU, "General Psychology" TNEU etc., and concluded that these disciplines directly or indirectly can influence the formation of knowledge that students can use in future careers.
|
5. |
Савіцька В. В. Праксеологічний підхід як інновація при підготовці майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_3_24
|
6. |
Савіцька В. Готовність майбутнього соціального працівника до професійної діяльності як запорука її ефективності [Електронний ресурс] / В. Савіцька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 325-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_44
|
7. |
Савіцька В. В. Дослідження готовності студентів до використання електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі університету [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 82. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_82_31
|
8. |
Савіцька В. В. Забезпечення інноваційного педагогічного процесу в закладах вищої освіти (ЗВО): вимога часу [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька, І. І. Боднарук // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2022. - Вип. 1. - С. 256-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_1_59
|
9. |
Синишина В. Інтегративна компетентність майбутніх фахівців: психолого-педагогічні аспекти формування в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Синишина, В. Савіцька // Гуманітарні студії: історія та педагогіка. - 2021. - Вип. 2. - С. 115-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/humsthp_2021_2_13
|
10. |
Савіцька В. В. Специфічні особливості вимірювання та оцінки загальних (універсальних) компетентностей майбутніх магістрів з управління закладами освіти [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька, І. І. Білоус, О. В. Кричківська // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 50(2). - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__19
|
11. |
Савіцька В. В. Залучення викладачів у дисемінацію інноваційного педагогічного досвіду в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 54(2). - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_54(2)__20
|
12. |
Савіцька В. В. Цифровізація освітного процесу у закладах вищої освіти: ризики і перспективи в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. В. Савіцька // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2022. - Вип. 59. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2022_59_9
|